dimecres, 15 d’abril del 2015

L'AUTORA GEMMA LIENAS ENS HA VISITAT...


(imatges de google imatges)
L'ESCRIPTORA GEMMA LIENAS ENS HA VISITAT AQUESTA SETMANA!!!
Com ja sabeu, hem tingut la sort de ser seleccionats entre molts instituts dins de l'activitat “Autors a les aules”, perquè el dia 7 d'abril vingués al nostre centre l'escriptora del llibre que hem llegit, Cul de sac (2n d'ESO) i  El Diari vermell de la Carlota (3r d'ESO).

Per tal de conèixer bé l'autora i la seva feina, hem treballat en profunditat la lectura. Us deixo aquests enllaços d'ella que podeu consultar si us quedat amb més interès per conèixer més aspectes d'ella, apuntar-vos als seus cursos d'escriptura en línia, o posar-vos en contacte amb ella: el seu bloc, el seu facebook, twitter...  

Aquí us he copiat la informació de la seva biografia que dóna al seu facebook ella mateixa.


"La meva és, segons com es miri, una vida o diverses vides. Vaig néixer el 1951 a Barcelona. Després de cursar batxillerat, vaig estudiar Humanitats a la Universitat Autònoma de Barcelona. Durant uns deu anys, em vaig dedicar a l'ensenyament de la llengua i la literatura. Després, en una segona vida, em vaig fer editora. I finalment, en la meva tercera vida, sóc escriptora a temps complet. Em sento molt còmoda escrivint per a nens, per a joves i per a persones adultes, ja sigui ficció o no ficció. Sentimentalment, també he tingut diverses vides i uns quants amors; de manera que el meu fill, en David, i la meva filla, la Lara, no són fills del meu company, l'Enric, el personatge central de la meva vida des del 1983. He viscut a Barcelona, a Madrid, a Estrasburg i he viatjat per tot el món. Tantes vides han donat com a resultat tres néts, tres nétes i més de cinquanta llibres publicats."
Gemma Lienas, extret de https://www.facebook.com/gemmalienas

ALTRES PÀGINES RELACIONADES AMB L’AUTORA

http://www.gemmalienas.com/?lang=Ca
https://www.facebook.com/gemmalienas
https://twitter.com/gemmalienas
https://www.youtube.com/user/gemmalienas?feature=mhee 

Ens ho hem passat molt bé treballant i hem aprofitat també molt bé l'ocasió de conèixer una de les nostres autores preferides!

En aquest programa radiofònic “Escolta el llibre” es presenta el llibre Cul de Sac de Gemma Lienas de l'editorial: Edicions 62.

Edu3.cat

--------------

I tot això gràcies al programa de foment de la lectura i de promoció de la literatura Autors a les aules, de la Institució de les Lletres Catalanes.


AQUÍ TENIU TOTA LA FEINADA QUE HEM FET!!

PODEM ESTAR TOTS MOLT CONTENTS!






































EN CONSTRUCCIÓ...

GAUDIU DE LES IMATGES DE LA XERRADA





































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

PROJECTE COMPANY-GUIA / PARELLA LINGÜÍSTICA

Des de la Coordinació lingüística del Centre estem duent a terme el Projecte de Company-guia/Parella lingüística per acollir millor els nouvinguts i nouvingudes. Per saber-ne més aquí tens unes petites explicacions.

Aquestes són les parelles del curs 2009-20010!

La revista

A continuació trobareu els exemplars d'algunes revistes que hem fet al nostre centre.